2011. május 27., péntek

A Nokia 3G füzet mini laptop laptop notebook WIN 7, AS NEW

A Nokia 3G füzet mini laptop laptop notebook WIN 7, AS NEW:
Az ajánlat jó, mint az új laptopot a Nokia 3G füzet minden eredeti tartozék!
Top állapotban, mint az új!
A Nokia füzet a Windows 7, mint futás nagyon lassan!
Én formázott merevlemezt és telepíteni a Windows 7 Professional új!
Ó SP1 már telepítve van, és már telepítve az összes illesztőprogram!
Most fut nagy, és nincs probléma az, hogy !!!!!
Már aktiválva!
Laptop nem látta kopás és karcolás nélkül, majdnem új mert !!!!!
Sajnos, masírozott egy számlát, mert én már játszottam a TV-ben!
Tudsz kérni a garancia a Nokia Shop!
Akkumulátor tart igen nagy, ábra 6. sz
Én már nagyon ritkán használják, csak akkor kell használni kb 4-szer!
Én ki a SIM-kártya és fut az internet nagy és nincs probléma !!!!!!
Mondtam az Adobe Reader, WinRar, Java, Inernet Explorer 9, a Microsoft Office 2010, Tune Up 2008 újonnan telepített, és tökéletesen fut!
Lásd a részletes képek!
Én nem vállalok semmilyen garanciát, és már nincs visszaút !!!!!
Ha azt szeretnénk, kérdése van, kérjük, küldjön nekem e-mailben!

E-mail vulkan10367@web.de

Azok, akik felvenni laptop ma, és csak ma vedd meg most 250,00 euró!


Pickup vagy DHL csomag, 10,00 € küldés




A Nokia 3G UMTS füzet Atom Z530 netbook

A Nokia 3G füzetben maradsz egész nap kapcsolatban - egy nagy teljesítményű mini-laptop, hogy lenyűgözött. Windows 7 előre telepítve. Élvezze a nagy teljesítményű és teljes kompatibilitást biztosít a Microsoft Word, Excel és PowerPoint dokumentumok.

Főbb jellemzők:
Windows 7
120 GB belső memória
Akár 12 óra akkumulátor-élettartam
Social networking
UMTS, HSDPA, WLAN
Széleskörű tartozékok
Eredeti csomagolásban

Szállítási:
A Nokia 3G füzet
Nokia akkumulátor BC-1S
Nokia AC adapter AC-200
Rövid útmutató
Nokia sztereó fülhallgató WH-205
Nokia Connectivity Cable CA-126
Törlőkendő
Ár: 265 Ft