2011. augusztus 9., kedd

Epson 3000Z digitális fényképezőgép FotoPC - minden Epson amatőr fotósok és rajongók!
Tisztelt Ügyfelünk!

Ajánlom itt látható a tetején én digicam eladó!
A kísérő zseb mellett egy PC adaptert, és 128 MB memória kártya
Adok neked szívesen!

Én a kamerát 2000-ben azt követően számos vizsgálati jelentések
Az állítmány "nagyon jó" vásárolt (pl. CHIP magazin) dollárért 2000-ben és
volt nagy öröm a fényképezés ...

Mivel néhány évvel ezelőtt már használni, így az értékesítés ...
Photo rajongók tudják, a kamera, mint "klasszikus között digicams" -
de a címet kapta a mai napig több alkalommal ...

Ez teljesen működőképes, "hírnevet" az ő hangos kattanást, amikor váltott ki.
További részletekért kérjük, olvassa el a vélemények az esetleg
megfelelő internetes oldalakról - sok köszönet!

Figyelembe véve a korát a kamera lenne, néhány ember a "luxus szemét"
megjelölni egy olyan újabb modellek hosszú távon az a hely, - igaz?
Talán tudod, egy "kis fénykép kezdők" vagy hasonló, ahol ezzel a
Epson lehet, hogy öröm és így adhat fotó lelkesedés ...

Ha megtalálta érdeke az Epson, majd írjuk
Csakúgy, mint nekem egy e-mailt! Én válaszolok minél hamarabb!

A kamera már megvásárolható, mint ma egy saját gyűjtő
kerülnek kapott!

E-mail - elragadó - és kész!
És akkor a sok öröm mellett harapós jó képek!

PS A hirdetés törlésre kerül, ha elavult!

PS 2 Talán jobban érdekli az én más hirdetéseket ...
Ár: 11 EUR